2 0 1 8

Kapaszkodó és lejtmenet, míg a láb és az aksi bírja

Augusztus 5-én 18. Bükk Hegyi kerékpár Maraton.

Győzd le a hegyeket! – szólít kihívásra a 18. Bükk Hegyi Kerékpár Maraton. Felsőtárkányban augusztus első hétvégéjén lehet ezt megtenni, míg lapunk munkatársainak a hétvégi teszten nyílt lehetőségük arra, hogy a 16 km-es mini távot elektromos rásegítésű kerékpárral (e-bike) tekerjék végig. Tovább olvasom...

Szintet léptek a Nagy SE-nél

Huszonöt bringát, köztük tizenegy elektromost lehet tesztelni.

A 18. Bükk Maratonon nemcsak az ezerfős mezőnyre, hanem résztvevők családtagjaira, valamint minden kerékpározás iránt érdeklődőkre is fokozottan összpontosítanak a szervezők. Tovább olvasom...

Bükk Maraton

Ó csak egyszer sikerülne végig tekerni anélkül, hogy talajmintát vennék!

Tavaly jó időt futottam, megszereztem az első 4. helyezésemet, aminek akkor nagyon örültem. Most is 4. lettem, de most cseppet sem örültem! A csapat nagy részével már előző nap felutaztunk Felsőtárkányra, hogy másnap ne kelljen hajnalban kelnünk. Vasárnap reggel mégis kapkodósra kellett vennünk a figurát, a csapatsátornál egy gyors hello, beöltözés, gélek, izók, és mindenki ment a maga dolgára (bemelegíteni). A beszólítás kezdeténél a rét túloldalán sprintelgettem, úgyhogy a parkolón, mint egy őrült, rongyoltam át, hogy beérjek a beszólításomra. Tovább olvasom...

Bükk Maraton: Nagy fordítana a tendencián

Idén nem érte el az ezret azoknak a száma, akik próbára tették felkészültségüket a 18. Bükk Maratonon.

– Az eseményt megelőzően kérdőívet juttattunk el azokhoz a bringásokhoz, akik az elmúlt években állandó résztvevői voltak a Bükk Maratonnak – osztotta meg Nagy Ádám, a rendező Nagy SE vezetője. – Ebben arra kerestük a választ, hogy milyen változtatásokkal tehetnénk még vonzóbbá az eseményt a két keréken érkezők számára. Ezek az újítások már sok esetben visszaköszöntek, reménykedem benne, hogy az elkövetkezendő években ismét sikerül túlszárnyalni az ezres létszámot. Tovább olvasom...

2018 Bükk maraton – pulzuskontroll

Jó sok időbe telt, mire végre úgy tudok versenyeket nyerni, ahogy mindig is szerettem volna: pulzuskontroll mellett. Fejes Miki kérdezte a rajtnál, hány éve versenyezem, de csak ingattam a fejem, fogalmam sincs. Mondjuk erre is jó a blogom, ebből ki tudom számolni Tovább olvasom...

Elektromos bringa verseny a Bükk Maratonon. Bejártuk a pályát!

Lehet szeretni, lehet utálni, de mindenképpen tény, hogy a pedelec, azaz elektromos bringák térhódítása megállíthatatlan. Ugyan le vagyunk maradva minimum 5 évvel a nyugati trendekhez képest, de itthon is egyre többen róják az ösvényeket ebike-al. Ezért a Bükk Maraton szervezői is úgy gondolták, hogy ideje ebike futamot rendezni. Ennek a pályáját jártuk be most. Tovább olvasom...

ebikeshop.hu Pedelec Futam a Bükk Maratonon

Az első 100 nevezőnek 50% kedvezmény a nevezési díjra

A Bükk Maratonon 2018-ban induló első e-bike versenynek névadó szponzora lett. Tovább olvasom...

Segítjük a Bükk Maraton sikeres rendezését

A holkerekparozzak.hu részt vesz a Bükk Hegyikerékpár Maraton rendezésében.

Ezúton jelentjük be azt az örvendetes hírt, hogy 2018-ban részt vállalunk a Bükk Hegyikerékpár Maraton sikeres rendezésében. A holkerékpározzak.hu csapata mindig is az amatőr kerékpárosok céljait tartotta szem előtt. Tovább olvasom...

Miért indulj a Bükk Maratonon?

Ha már neveztél az augusztus 5-i Bükk Maratonra, akkor érdemes már a versenyt megelőző napon, szombaton megérkezni Felsőtárkányra, hiszen számos színes szabadidős program vár!

Nincs még egy ilyen esemény, ahol maga a környék hasonlóan gazdag természeti- és kulturális programajánlattal várná a látogatókat. A Bükk Maratonon való részvételeden túl még számos indokot tudunk arra, hogy miért érdemes hamarabb érkezni a helyszínre. Tovább olvasom...

2 0 1 7

2018-tól a SHIMANO a fő támogatója a Bükk Maratonnak

A TOP Maraton díjátadó ünnepségen jelentették be, hogy a következő 3 évben a SHIMANO lesz a névadó szponzora hazánk egyik legnépszerűbb hegyikerékpáros versenyének, a Bükk Maratonnak.A TOP Maraton díjátadó ünnepségen jelentették be, hogy a következő 3 évben a SHIMANO lesz a névadó szponzora hazánk egyik legnépszerűbb hegyikerékpáros versenyének, a Bükk Maratonnak. Tovább olvasom...

Bükk Maraton 2017: eredmények

A Felsőtárkány melletti Egeres-völgyben immáron tizenhetedik alkalommal vágtak neki a Bükk emelkedőinek a hegyikerékpárosok.A Felsőtárkány melletti Egeres-völgyben immáron tizenhetedik alkalommal vágtak neki a Bükk emelkedőinek a hegyikerékpárosok. Tovább olvasom...

Bükk maraton 2017 – trónfosztás, M2 második

Mindenki nyugodjon le a picsába, Fejes Miki már megfejtette, miért lettem második!Mindenki nyugodjon le a picsába, Fejes Miki már megfejtette, miért lettem második! Tovább olvasom...

Bükk Maraton (vagyis dózerutas kanyargás)

A Duna maratonos megrogyásom után kicsit féltem a Bükktől, mert a hétvégére megint közel 40 fok meleget ígértek. Aztán ha 40 nem is lett, de egy kellemes 35 azért megvolt.
Persze mindenkinek ugyanannyira süt a nap, szóval… Az eddigi rövid, de kalandos maraton pályafutásom alatt már megtanultam, hogy a taktikám csak az kell, hogy legyen, hogy mereven nézem magam előtt a master2 kategória menőjének Kefének a kerekét, és amíg tudom, követem. Tovább olvasom...

Mi az Ördög(oldal)? – Bükk Maraton 2017.

A fent említett kultikus kerékpáros vesztőhelyet egészen a célig kerestem, s csak ott kaptam felvilágosítást „A” Mátétól, hogy az idén nem szerepel a menüben. Meg tavaly sem szerepelt. Pedig akkor is jártam az üdvözlendően egyre újabb útvonalakat próbálgató Bükk Maratonon. Tovább olvasom...

Bükk Maraton

Ez volt az első Bükk maratonom, így próbáltam jól felkészülni rá. Tovább olvasom...

Bükk Maraton, Felsőtárkány

Ahogy én éreztem…
Nagyon vártam már de ugyanennyire féltem is ettől a versenytől. Ugyan mindegyik verseny előtt félek, mert mindegyiken először indulok, de plusz aggodalomra ad okot, ha nem tudok úgy készülni rá, ahogy magamtól elvárnám, illetve, ha az időjárás sem kedvez nekem. Tovább olvasom...

Bükk Maraton – Amikor defekttel is jó

Gondoltam, így szezon közepén ideje lenne már elkezdeni a versenyzést is végre, így beneveztem a Bükk Maraton közép… bocsánat: hosszú távjára! Enyhe presszió hatására döntöttem a hosszú mellett, mert ez semmi más nem indokolta volna egyébként.:) Tovább olvasom...

2 0 1 6

Bükk Maraton

Közel ezeregyszáz versenyző vágott neki hétvégén a Bükk Maraton négy távjának. Tavaly vezették be a minitávot, az erre jelentkezőknek 16 kilométert kellett letekerni a Bükkben, a hosszú távot választók 83 kilométert mentek. A Bükk Maraton volt a Top Maraton sorozat 3. futama, a következő a Mátra Maraton lesz.Közel ezeregyszáz versenyző vágott neki hétvégén a Bükk Maraton négy távjának. Tavaly vezették be a minitávot, az erre jelentkezőknek 16 kilométert kellett letekerni a Bükkben, a hosszú távot választók 83 kilométert mentek. A Bükk Maraton volt a Top Maraton sorozat 3. futama, a következő a Mátra Maraton lesz. Tovább olvasom...

Bükk maraton 2016 – meg a nagy dilemma

Képzeld, már közelebb vagyok a negyvenhez, mint a harminchoz! Akik hasonló cipőben járnak és vannak olyan bolondok hogy ők is versenyeznek, biztosan szoktak filózni évről-évre az „óriás dilemmán”: mennyi befektetett munkát (időt, energiát és pénzt) ér meg ez az egész versenyzés. Tovább olvasom...

Bükk maraton – győzelem!

Nagyon vártam ezt a versenyt, az első igazi megmérettetés a Trilogy óta.
Vasárnap reggel indultunk egy csapattársammal, szerencsére korán leértünk. Elmentünk átvenni a rajtszámokat, apránként elkészülődtem, és még bemelegítés előtt ránéztem a beszólítottak listájára. Én rendben voltam, de Kiss Móni nincsen rajta, pedig már mikor nevezett… Gyorsan intézkedtem, pár perc múlva meg is volt az új lista. Tovább olvasom...

Bükk Maraton – Bringa, sör, bringa, sör, bringa

Ez a verseny minden évben tartogat valami kis meglepetést. 2 éve a cipőm talpa szakadt le féltávnál, azelőtt, dobogós helyet kellett feladnom egy 5 km-el a vége előtt kapott defekt miatt. Idén, kölcsönbringával kellett nekivágnom az utolsó Magyar Kupa futamnak. Persze ez utóbbi nem volt olyan vészes, hiszen az Andrástól kapott Giant XTC bírta alattam a gyűrődést, nagyon kezes jószág.Ez a verseny minden évben tartogat valami kis meglepetést. 2 éve a cipőm talpa szakadt le féltávnál, azelőtt, dobogós helyet kellett feladnom egy 5 km-el a vége előtt kapott defekt miatt. Idén, kölcsönbringával kellett nekivágnom az utolsó Magyar Kupa futamnak. Persze ez utóbbi nem volt olyan vészes, hiszen az Andrástól kapott Giant XTC bírta alattam a gyűrődést, nagyon kezes jószág. Tovább olvasom...

Bükk maraton Felsőtárkány, 2016. augusztus 07.

Idén az egyetlen Top-os rendezvény, amin részt vettem. Természetesen a hosszú távra regisztráltam. Ha már ennyit kell fizetni érte, akkor legalább sokat tudjak biciklizni. Tekintve, hogy ebben a szezonban csak körözős versenyen voltam, már hiányzott egy jó kis maraton. A kedvemet a szombati átmozgató edzés is csak fokozta, így jókedvűen, kipihenten, motiváltan álltam rajthoz.Idén az egyetlen Top-os rendezvény, amin részt vettem. Természetesen a hosszú távra regisztráltam. Ha már ennyit kell fizetni érte, akkor legalább sokat tudjak biciklizni. Tekintve, hogy ebben a szezonban csak körözős versenyen voltam, már hiányzott egy jó kis maraton. A kedvemet a szombati átmozgató edzés is csak fokozta, így jókedvűen, kipihenten, motiváltan álltam rajthoz. Tovább olvasom...

Dina első maratoni győzelme

Az első két helyet kisajátították a csömöriek a XVI. Bükk Maratonon, hiszen a hosszútávú versenyen először győztes Dina Márton mögött a csapattárs, Buruczki Szilárd végzett. Az aranyérmes csömöri tehetség több mint két perces előnnyel verte a mezőnyt.Az első két helyet kisajátították a csömöriek a XVI. Bükk Maratonon, hiszen a hosszútávú versenyen először győztes Dina Márton mögött a csapattárs, Buruczki Szilárd végzett. Az aranyérmes csömöri tehetség több mint két perces előnnyel verte a mezőnyt. Tovább olvasom...

2 0 1 5

Vígh Zoltán a Bükk Maratont is megnyerte, Poór Brigitta győzelemmel tért vissza

Kétnapos rendezvény keretében került ma sor Felsőtárkányban a jubileumi, 15. Bükk Maratonra, a Nagy SE szervezésében. Az elit férfiak 88 kilométeres futamát Vígh Zoltán, míg az elit nők versenyét 57 kilométeres távon Poór Brigitta nyerte.  Tovább olvasom...

Bükk maraton és Vas Balázs

Kicsit szentimentálisan fogom kezdeni és befejezni. Ha fiatal vagy és nem bírod az ilyesmit, már most szállj ki a forgóból és ne is olvasd tovább!Kicsit szentimentálisan fogom kezdeni és befejezni. Ha fiatal vagy és nem bírod az ilyesmit, már most szállj ki a forgóból és ne is olvasd tovább! Tovább olvasom...

Bükk Maraton

Idén augusztus 2.-án immáron 15. alkalommal rendeztek a Bükk Maratont. Flaskó Szabi igazán érett versenyzéssel remek teljesítményt nyújtott, beszámolóját itt olvashatjátok:Idén augusztus 2.-án immáron 15. alkalommal rendeztek a Bükk Maratont. Flaskó Szabi igazán érett versenyzéssel remek teljesítményt nyújtott, beszámolóját itt olvashatjátok: Tovább olvasom...

A Bükk Maraton hátulnézetből is maradandó élmény!

Talán többen is vannak, akik olvasták az előző sztorimat, ha emlékeztek az utolsó mondat így szólt: a következőn már versenyezni fogok. Szóval innen folytatódik a történetem.

A Szilvásváradi maraton után szorgalmasan folytattam a megszokott hobby bringás életet. Minden szabadidőmet nyeregben töltöttem. Egész más innen a látvány, mint az autó szélvédője mögött kuporogni, bámulni az elsuhanó tájat. A stucni fölé hajolva jólesően falod a kilométereket, a nap is folyton rád süt, az eső is lemossa az arcodat – mit akarhatna többet egy bringás, nem igaz? Tovább olvasom...

Bükk Maraton – “Eddigi legjobb Top Maraton eredményem értem el”

Elérkezett az idei Top Maraton sorozat a harmadik futamához, a Bükk Maratonhoz, melyet Felsőtárkányban rendeztek augusztus 2.-án. A többi Top Maratonhoz hasonlóan most is hárman képviselték csapatunk, Háden Tomi és Kovács Peti a rövid távon, míg élete első MTB szezonját futó Mészáros Zoli a mini távon várta a rajtot. Az időjárásra ezúttal sem lehetett panasza versenyzőinknek, a pálya száraz és rendkívül gyors volt. Háden Tomi eddigi legjobb Top Maraton eredményét érte el, továbbiakban Ő mesél.Elérkezett az idei Top Maraton sorozat a harmadik futamához, a Bükk Maratonhoz, melyet Felsőtárkányban rendeztek augusztus 2.-án. A többi Top Maratonhoz hasonlóan most is hárman képviselték csapatunk, Háden Tomi és Kovács Peti a rövid távon, míg élete első MTB szezonját futó Mészáros Zoli a mini távon várta a rajtot. Az időjárásra ezúttal sem lehetett panasza versenyzőinknek, a pálya száraz és rendkívül gyors volt. Háden Tomi  eddigi legjobb Top Maraton eredményét érte el, továbbiakban Ő mesél. Tovább olvasom...

2 0 1 4

Hullámzó hétvége: Halicanum Trophy, majd Bükk Maraton

Az U19 korosztályban versenyző Borsos Benedek sűrű hétvégén van túl, egy horvátországi C2-es XCO-futam és a Bükk Maraton szerepelt a programban, utóbbit remek eredménnyel sikerült abszolválni, az alábbi blogbejegyzésben erről olvashatunk:Az U19 korosztályban versenyző Borsos Benedek sűrű hétvégén van túl, egy horvátországi C2-es XCO-futam és a Bükk Maraton szerepelt a programban, utóbbit remek eredménnyel sikerült abszolválni, az alábbi blogbejegyzésben erről olvashatunk: Tovább olvasom...

Szatmáry elkapta a fonalat, behúzta a Bükk Maratont is

Szatmáry András, a Waberer’s Areus Cube MTB Team versenyzője a nyáron uralja a hazai mountain bike maratonokat, a Crosskovácsi és a Duna Maraton után a Bükk Maratont is megnyerte.Szatmáry András, a Waberer’s Areus Cube MTB Team versenyzője a nyáron uralja a hazai mountain bike maratonokat, a Crosskovácsi és a Duna Maraton után a Bükk Maratont is megnyerte. Tovább olvasom...

Legyőztem a „kétkörös” mumust :) ! - Bükk Maraton 2014

Bükk Maraton Felsőtárkányban. A múlt heti 24H után érdemben csak szombaton a maraton előtti napon ültem bringára. Kicsit átmozgattam, ami nagyon hasznos volt. Az elején még „fájt”, de aztán kezdtem érezni, hogy jó lesz ez holnap…Reggel Viktorral becuccoltunk. Mivel nálam volt a sátor, elég korán keltünk, hogy az „elnökség” kérésére fél nyolcra ott legyünk a rajt-cél területen. A többiek Pénzpatakról jöttek, amit kicsit irigyeltem, mert Tóni bácsi sztrapacskája felejthetetlen volt tavaly :) !Bükk Maraton Felsőtárkányban. A múlt heti 24H után érdemben csak szombaton a maraton előtti napon ültem bringára. Kicsit átmozgattam, ami nagyon hasznos volt. Az elején még „fájt”, de aztán kezdtem érezni, hogy jó lesz ez holnap…Reggel Viktorral becuccoltunk. Mivel nálam volt a sátor, elég korán keltünk, hogy az „elnökség” kérésére fél nyolcra ott legyünk a rajt-cél területen. A többiek Pénzpatakról jöttek, amit kicsit irigyeltem, mert Tóni bácsi sztrapacskája felejthetetlen volt tavaly :) ! Tovább olvasom...

2 0 1 3

Buruczki Szilárd blogja: fény derül a gyengébb forma okára

A Bükk Maratonon sem voltam még teljesen rendben, de azért elindultam az top maraton összetett első hely megtartása miatt.A Bükk Maratonon sem voltam még teljesen rendben, de azért elindultam az top maraton összetett első hely megtartása miatt. Tovább olvasom...

Fejes Gábor első Top Maraton-győzelme a Bükkben – videó

Már megszokhattuk, hogy a többszörös országúti időfutam bajnok Fejes Gábor időről időre feltűnik mountain bike maraton versenyeken, de a Dr. Bátorfi AKTK versenyzője eddig nem aratott komoly sikert, egészen a mai napig, ugyanis a szakág egyik legjobb hazai versenyzője, Blazsó Márton (VKE-Nelson-Specialized) előtt sikerült megnyernie a Bükk Maratont. A hölgyek között Dósa Eszter (Vitalitás SE – Scott – Nutrixxion) volt a leggyorsabb középtávon. Tovább olvasom...

Bajnokok csatázhatnak a vasárnapi Bükk Maratonon

Az Egeres-völgy Sport Fesztivál keretében, három távon, várhatóan 1200-1300 kerekessel rajtol augusztus 4-én, a 13. alkalommal kiírt Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny. A négyállomásos Top Maraton Mountain Bike sorozat 2 futama után az összetettet a felnőttek hosszútávján a korábbi bajnok Buruczki Szilárd, a női középtávon a regnáló Dósa Eszter vezeti. Buruczki a román bajnok Joltvinschivel is összecsaphat.Az Egeres-völgy Sport Fesztivál keretében, három távon, várhatóan 1200-1300 kerekessel rajtol augusztus 4-én, a 13. alkalommal kiírt Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny. A négyállomásos Top Maraton Mountain Bike sorozat 2 futama után az összetettet a felnőttek hosszútávján a korábbi bajnok Buruczki Szilárd, a női középtávon a regnáló Dósa Eszter vezeti. Buruczki a román bajnok Joltvinschivel is összecsaphat. Tovább olvasom...

Egy hét múlva Egeres-völgy Sport Fesztivál, benne Bükk Maraton!

Augusztus első hétvégéjén, Felsőtárkány és környékén rendezik a kétnapos Egeres-völgy Sport Fesztivált, melynek fő programja a terepfutás és a Titán Kupa mellett a Top Maraton sorozat harmadik állomása, a 13. alkalommal kiírt Bükk Maraton hegyikerékpárverseny lesz.Augusztus első hétvégéjén, Felsőtárkány és környékén rendezik a kétnapos Egeres-völgy Sport Fesztivált, melynek fő programja a terepfutás és a Titán Kupa mellett a Top Maraton sorozat harmadik állomása, a 13. alkalommal kiírt Bükk Maraton hegyikerékpárverseny lesz. Tovább olvasom...

Bajnokok versenyeznek a vasárnapi Bükk Maratonon

XIII. Bükk Maraton: 3 érem

Ha augusztus eleje, akkot irány a Bükk hegység, az Egeres-völgy és a XIII. Bükk MTB Maratom. A Top Maraton sorozat 3. állomásának 37-, 58- és 93 kilométeres távjain, összesen több mint ezer bringás állt rajthoz.Ha augusztus eleje, akkot irány a Bükk hegység, az Egeres-völgy és a XIII. Bükk MTB Maratom.  A Top Maraton sorozat 3. állomásának 37-, 58- és 93 kilométeres távjain, összesen több mint ezer bringás állt rajthoz. Tovább olvasom...

Bükk Maraton 2013: Beszámoló és eredmények + Fotógaléria + képmese

A felnőttek közt Fejes Gábor és Dósa Eszter győzelmével zárult az Egeres-völgy Sport Fesztivál keretében megrendezett XIII. Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny. A Top Maraton sorozat 3. állomásának 37-, 58- és 93 kilométeres távjain, összesen több mint ezer bringás állt rajthoz.A felnőttek közt Fejes Gábor és Dósa Eszter győzelmével zárult az Egeres-völgy Sport Fesztivál keretében megrendezett XIII. Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny. A Top Maraton sorozat 3. állomásának 37-, 58- és 93 kilométeres távjain, összesen több mint ezer bringás állt rajthoz. Tovább olvasom...

Több mint ezren kerékpároznak a Bükk-maratonon

Három távon várhatóan 1200-1300 kerekes indul majd vasárnap a 13. Bükk-maraton hegyikerékpáros versenyen, melyre az Egeres-völgy Sport Fesztivál keretében kerül sor.Három távon várhatóan 1200-1300 kerekes indul majd vasárnap a 13. Bükk-maraton hegyikerékpáros versenyen, melyre az Egeres-völgy Sport Fesztivál keretében kerül sor. Tovább olvasom...

Bükk Maraton: Fejesé és Dósáé a 2013-as trófea

XIII. Bükk Maraton

A XIII. Bükk Maraton néhány dologban hasonlóan alakult a Szilváshoz. Most is csapatbusszal mentünk és ismét Pénzpatakon szálltunk meg, köszönhetően szponzorunknak a GySEV-Cargonak. Viszont most az esőt felváltotta a rekkenő hőség, ami azért mindenkinek jobban tetszett. Jó hangulatban telt az utazás, hamar elröpültek a kilométerek.A XIII. Bükk Maraton néhány dologban hasonlóan alakult a Szilváshoz. Most is csapatbusszal mentünk és ismét Pénzpatakon szálltunk meg, köszönhetően szponzorunknak a GySEV-Cargonak. Viszont most az esőt felváltotta a rekkenő hőség, ami azért mindenkinek jobban tetszett. Jó hangulatban telt az utazás, hamar elröpültek a kilométerek. Tovább olvasom...

2 0 1 2

Blazsó Marci és a maraton OB

A rajtlistát elnézve az egyetlen itthoni profi csapat nem bízta a véletlenre az országos bajnokságon való minél jobb szereplését. Látván, hogy Parti Andrison kívül mindenki benevezett a hosszútávra. Ezek után tudtam, hogy nem lesz egyszerű dolgom!A rajtlistát elnézve az egyetlen itthoni profi csapat nem bízta a véletlenre az országos bajnokságon való minél jobb szereplését. Látván, hogy Parti Andrison kívül mindenki benevezett a hosszútávra. Ezek után tudtam, hogy nem lesz egyszerű dolgom! Tovább olvasom...

bringásandrás blog: elégedett maraton országos bajnokság

A cross country OB után az egyik legfontosabbnak tartott versenyem a Bükk maraton volt, mivel ez volt egyben az országos bajnokság is. A naaaaagy nyári nyaralásunkkal kötöttük egybe, már csütörtökön a Bükkben voltunk. Pályabejárás, láblógatás, pihenés jegyében telt ez a pár nap.A cross country OB után az egyik legfontosabbnak tartott versenyem a Bükk maraton volt, mivel ez volt egyben az országos bajnokság is. A naaaaagy nyári nyaralásunkkal kötöttük egybe, már csütörtökön a Bükkben voltunk. Pályabejárás, láblógatás, pihenés jegyében telt ez a pár nap. Tovább olvasom...

Dósa Eszter blogja: címvédés a maraton ob-n

Dósa Eszter, a Vitalitás SE-Scott-Nutrixxion versenyzője megvédte mountain bike maraton bajnoki címét Felsőtárkányban, erről olvashatunk legfrissebb blogjában:Dósa Eszter, a Vitalitás SE-Scott-Nutrixxion versenyzője megvédte mountain bike maraton bajnoki címét Felsőtárkányban, erről olvashatunk legfrissebb blogjában: Tovább olvasom...

A Bükk Maratonon Juhász Zsolt és Dósa Eszter lett a szakág felnőtt bajnoka

A Felsőtárkány melletti Egeres-völgyben 1200 regisztrált nevezőből 1026-an vágtak neki a Bükk emelkedőinek a 12. alkalommal megrendezett hegyikerékpáros Bükk Maraton alkalmával, hogy a három táv valamelyikének teljesítése után bajnokot is hirdethessenek a szervezők.A Felsőtárkány melletti Egeres-völgyben 1200 regisztrált nevezőből 1026-an vágtak neki a Bükk emelkedőinek a 12. alkalommal megrendezett hegyikerékpáros Bükk Maraton alkalmával, hogy a három táv valamelyikének teljesítése  után bajnokot is hirdethessenek a szervezők. Tovább olvasom...

1200 indulót várnak vasárnap a bajnokavató Bükk Maratonra

Az Egeres-völgyi Sport Fesztivál keretein belül rendezi a Nagy SE augusztus 5-én a hegyikerékpáros Bükk Maratont. A Top Maraton sorozat 3., bajnokságnak is helyt adó állomására a magyarok mellett hat ország, mintegy 1200 kerekesét várják a szervezők.Az Egeres-völgyi Sport Fesztivál keretein belül rendezi a Nagy SE augusztus 5-én a hegyikerékpáros Bükk Maratont. A Top Maraton sorozat 3., bajnokságnak is helyt adó állomására a magyarok mellett hat ország, mintegy 1200 kerekesét várják a szervezők. Tovább olvasom...

Top Maraton 2012: friss információk, nevezés a Bringaexpón is

Nyolcadik évadját kezdi május végén a Top Maraton Mountain Bike sorozat. A négy állomásból – a hagyományoknak megfelelően – kettő a Bükkben, egy-egy pedig a Pilisben és a Mátrában kerül megrendezésre. A maratoni távú versenysorozat kedvezményes nevezése március 10-ig tart.Nyolcadik évadját kezdi május végén a Top Maraton Mountain Bike sorozat. A négy állomásból – a hagyományoknak megfelelően – kettő a Bükkben, egy-egy pedig a Pilisben és a Mátrában kerül megrendezésre. A maratoni távú versenysorozat kedvezményes nevezése március 10-ig tart. Tovább olvasom...

Hegyikerékpár: 1200 induló a Bükk Maratonon

Az Egeres-völgyi Sport Fesztivál keretein belül rendezi a Nagy SE augusztus 5-én a hegyikerékpáros Bükk Maratont. A Top Maraton sorozat 3., bajnokságnak is helyt adó állomására a magyarok mellett hat ország mintegy 1200 kerekesét várják a szervezők.Az Egeres-völgyi Sport Fesztivál keretein belül rendezi a Nagy SE augusztus 5-én a hegyikerékpáros Bükk Maratont. A Top Maraton sorozat 3., bajnokságnak is helyt adó állomására a magyarok mellett hat ország mintegy 1200 kerekesét várják a szervezők. Tovább olvasom...

BÜKK MARATON

Ezer induló állt rajthoz a 12. alkalommal megrendezett Bükk Maratonon, hogy a három választható táv (93, 58 és 37 km) valamelyikét teljesítse. Nem mellékesen a futam volt hivatott dönteni a maraton Országos Bajnokság helyezéseiről is. A csapatunk 12 fővel vett részt az eseményen, a versenyről Pásztor Laci számol be.Ezer induló állt rajthoz a 12. alkalommal megrendezett Bükk Maratonon, hogy a három választható táv (93, 58 és 37 km) valamelyikét teljesítse. Nem mellékesen a futam volt hivatott dönteni a maraton Országos Bajnokság helyezéseiről is. A csapatunk 12 fővel vett részt az eseményen, a versenyről Pásztor Laci számol be. Tovább olvasom...

1200 indulót várnak vasárnap a bajnokavató Bükk Maratonra

2 0 1 1

Blazsó Márton és Módos Gabriella nyerte a Bükk Maratont

Vasárnap az Egeres-völgy Sportfesztivál záróeseményeként rendezte a Nagy SE a 11. alkalommal kiírt Bükk Maratont. A felsőtárkányi hegyikerékpáros eseményen 1200 nevezőből több mint ezren rajtoltak el. A Top Maraton sorozat harmadik állomásán a felnőtt férfi hosszútávot Blazsó Márton (Bike Team Szeged), a női közepet Módos Gabriella (Merida Maraton Team-CST) nyerte.Vasárnap az Egeres-völgy Sportfesztivál záróeseményeként rendezte a Nagy SE a 11. alkalommal kiírt Bükk Maratont. A felsőtárkányi hegyikerékpáros eseményen 1200 nevezőből több mint ezren rajtoltak el. A Top Maraton sorozat harmadik állomásán a felnőtt férfi hosszútávot Blazsó Márton (Bike Team Szeged), a női közepet Módos Gabriella (Merida Maraton Team-CST) nyerte. Tovább olvasom...

Vasárnap Bükk Maraton, már 1200-an neveztek

A felsőtárkányi Egeres-völgy Sportfesztivál záró rendezvénye lesz 2011. augusztus 7-én a XI. Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny, melyre már mintegy 1200-an neveztek. A Top Maraton sorozat harmadik állomásán a magyarok mellett várhatóan szlovákok, románok és olaszok is rajthoz állnak.A felsőtárkányi Egeres-völgy Sportfesztivál záró rendezvénye lesz 2011. augusztus 7-én a XI. Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny, melyre már mintegy 1200-an neveztek. A Top Maraton sorozat harmadik állomásán a magyarok mellett várhatóan szlovákok, románok és olaszok is rajthoz állnak. Tovább olvasom...

Az Egeres-völgy Sportfesztivál kiemelt programja a jövő heti Bükk Maraton

Jövő hétvégén kerül megrendezésre a Bükk lábánál, Felsőtárkány mellett az Egeres-völgy Sportfesztivál, melynek záró rendezvénye a tizenegyedik alkalommal meghirdetett Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny lesz, mely a Magyar Kupasorozat része, egyben a Top Maraton sorozat harmadik állomása. A fesztiválon a terepfutás is programba került.Jövő hétvégén kerül megrendezésre a Bükk lábánál, Felsőtárkány mellett az Egeres-völgy Sportfesztivál, melynek záró rendezvénye a tizenegyedik alkalommal meghirdetett Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny lesz, mely a Magyar Kupasorozat része, egyben a Top Maraton sorozat harmadik állomása. A fesztiválon a terepfutás is programba került. Tovább olvasom...

Jubileumokkal és elnyújtott szezonnal került naptárba a 2011-es Top Maraton sorozat

Kétezer-tizenegyben hetedik esztendejét kezdi a Top Maraton hegyikerékpárverseny-sorozat. A naptárban idén is négy állomás szerepel, melyek – szeptemberi – végeztével összetettet is hirdetnek a szervezők. A jubileumok és fesztiválok éve lesz 2011. Három verseny a Magyar Kupasorozat részét képezi, egy a magyar bajnokságnak ad otthont.Kétezer-tizenegyben hetedik esztendejét kezdi a Top Maraton hegyikerékpárverseny-sorozat. A naptárban idén is négy állomás szerepel, melyek – szeptemberi – végeztével összetettet is hirdetnek a szervezők. A jubileumok és fesztiválok éve lesz 2011. Három verseny a Magyar Kupasorozat részét képezi, egy a magyar bajnokságnak ad otthont. Tovább olvasom...

XI. Bükk Maraton

Augusztus 5-e és 7-e között rendezik meg a Bükk lábánál, Felsőtárkány mellett az Egeres-völgy Sportfesztivált. Ennek záró rendezvénye a tizenegyedik alkalommal meghirdetett Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny lesz, mely a Magyar Kupasorozat része, egyben a Top Maraton sorozat harmadik állomása.Augusztus 5-e és 7-e között rendezik meg a Bükk lábánál, Felsőtárkány mellett az Egeres-völgy Sportfesztivált. Ennek záró rendezvénye a tizenegyedik alkalommal meghirdetett Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny lesz, mely a Magyar Kupasorozat része, egyben a Top Maraton sorozat harmadik állomása. Tovább olvasom...

Hegyikerékpár: címvédés a Bükk Maratonon

Az Egeres-völgy Sportfesztivál záróeseményeként rendezte meg a Nagy SE a 11. alkalommal kiírt Bükk Maratont.Az Egeres-völgy Sportfesztivál záróeseményeként rendezte meg a Nagy SE a 11. alkalommal kiírt Bükk Maratont. Tovább olvasom...

Blazsó és Módos nyerte a Bükk Maratont

Blazsó Márton és Módos Gabriella nyerte a XI. hegyikerékpáros Bükk Maratont, a Top Maraton-sorozat harmadik állomását.Blazsó Márton és Módos Gabriella nyerte a XI. hegyikerékpáros Bükk Maratont, a Top Maraton-sorozat harmadik állomását. Tovább olvasom...

Hegyikerékpár: 1200 nevező a Bükk Maratonra

A felsőtárkányi Egeres-völgy Sportfesztivál záró rendezvénye lesz augusztus 7-én a XI. Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny, melyre már mintegy 1200-an neveztek. A Top Maraton sorozat harmadik állomásán a magyarok mellett várhatóan szlovákok, románok és olaszok is rajthoz állnak.A felsőtárkányi Egeres-völgy Sportfesztivál záró rendezvénye lesz augusztus 7-én a XI. Bükk Maraton hegyikerékpár-verseny, melyre már mintegy 1200-an neveztek. A Top Maraton sorozat harmadik állomásán a magyarok mellett várhatóan szlovákok, románok és olaszok is rajthoz állnak. Tovább olvasom...

A hétvégén újra Bükk Maraton + az Extra!

Tíz Bükk Maraton megszervezése után, bővítjük a rendezvényünket három naposra, ahol több sportágban megmérethetik magukat a sportolók.Tíz Bükk Maraton megszervezése után, bővítjük a rendezvényünket három naposra, ahol több sportágban megmérethetik magukat a sportolók. Tovább olvasom...

XI. hegyikerékpáros Bükk Maraton

Az Egeres-völgyi Sportfesztivál keretében megrendezett nemzetközi versenyen több mint ezer kerekes állt rajthoz, köztük az Electrolux csapata is. A hazai élmezőny tagjain kívül Romániából és Szlovákiából is sokan érkeztek.Az Egeres-völgyi Sportfesztivál keretében megrendezett nemzetközi versenyen több mint ezer kerekes állt rajthoz, köztük az Electrolux csapata is. A hazai élmezőny tagjain kívül Romániából és Szlovákiából is sokan érkeztek. Tovább olvasom...

A Fillari Team versenyzői újra az élen - Top Maraton sorozat 3. állomás – XI. Bükk Maraton

A Fillari Team versenyzői két második helyet hoztak Felsőtárkányból: Michelberger Szilvia 58 km-t, Grósz Béla 92 km-t teljesített kiválóan! A következő megmérettetés augusztus 28-án lesz a Mátrában.A Fillari Team versenyzői két második helyet hoztak Felsőtárkányból: Michelberger Szilvia 58 km-t, Grósz Béla 92 km-t teljesített kiválóan! A következő megmérettetés augusztus 28-án lesz a Mátrában. Tovább olvasom...

2 0 1 0

Bükk Maraton 2010: Buruczki és Dósa a bükki jubileumon megvédte tavalyi elsőségét

A 2009-es bükki versenyen felnőttek közt bajnokságot nyerő Buruczki Szilárd és Dósa Eszter idei győzelmével ért véget vasárnap délután a felsőtárkányi, jubileumi Sintesi Bike Bükk Maraton. A T-Mobile TOP Maraton sorozat 3. állomására 8 ország 1450 kerekese nevezett, a rajtvonalon végül a 93, 57 vagy 37 kilométeres távot választva 1200-an haladtak át; a szervezők 27 kategóriát díjaztak.A 2009-es bükki versenyen felnőttek közt bajnokságot nyerő Buruczki Szilárd és Dósa Eszter idei győzelmével ért véget vasárnap délután a felsőtárkányi, jubileumi Sintesi Bike Bükk Maraton. A T-Mobile TOP Maraton sorozat 3. állomására 8 ország 1450 kerekese nevezett, a rajtvonalon végül a 93, 57 vagy 37 kilométeres távot választva 1200-an haladtak át; a szervezők 27 kategóriát díjaztak. Tovább olvasom...

Hét ország mintegy 1400 kerekesét várják a vasárnapi, jubileumi Bükk Maratonra

Vasárnap, 2010. augusztus 1-én a felsőtárkányi Egeres-völgyből rajtol a jubileumi, X. Bükk Maraton mezőnye. A T-Mobile Top Maraton sorozat 3. állomásán is három táv közül lehet választani; hét közepéig 7 országból mintegy 1400-an neveztek. A sorozatot félidőnél a tavalyi két összetett felnőtt győztes: Blazsó Márton és Dósa Eszter vezeti.Vasárnap, 2010. augusztus 1-én a felsőtárkányi Egeres-völgyből rajtol a jubileumi, X. Bükk Maraton mezőnye. A T-Mobile Top Maraton sorozat 3. állomásán is három táv közül lehet választani; hét közepéig 7 országból mintegy 1400-an neveztek. A sorozatot félidőnél a tavalyi két összetett felnőtt győztes: Blazsó Márton és Dósa Eszter vezeti. Tovább olvasom...

Bükk Maraton augusztus elsején: új versenyközpont, új lehetőségek

Alig két hét múlva, új versenyközponttal, a felsőtárkányi Egeres-völgyi rajt-cél területtel – na és új lehetőségekkel – rendezi a jubileumi Bükk Maratont Nagy Ádám és csapata. A 2010. augusztus elsejei, 10 alkalommal, három távra kiírt viadal idén is a harmadik állomása a T-Mobile Top Maraton sorozatnak, mely a szilvásváradi és visegrádi viadalok után félidejénél tart.Alig két hét múlva, új versenyközponttal, a felsőtárkányi Egeres-völgyi rajt-cél területtel – na és új lehetőségekkel – rendezi a jubileumi Bükk Maratont Nagy Ádám és csapata. A 2010. augusztus elsejei, 10 alkalommal, három távra kiírt viadal idén is a harmadik állomása a T-Mobile Top Maraton sorozatnak, mely a szilvásváradi és visegrádi viadalok után félidejénél tart. Tovább olvasom...

Naptárban a négy Top Maraton időpontja, elindult a nevezés

Újabb szezonját kezdi a legnagyobb hazai hegyikerékpáros maratoni sorozat, a T-Mobile Top Maraton. A négy állomás időpontjait a szervezők az esztendő végén kihirdették, a nevezés január első napjaiban elindult. Idén a Bükk Maraton jubilál, a bajnoki trikókat a hazai szövetség pedig a Mátra Maratonon osztja ki.Újabb szezonját kezdi a legnagyobb hazai hegyikerékpáros maratoni sorozat, a T-Mobile Top Maraton. A négy állomás időpontjait a szervezők az esztendő végén kihirdették, a nevezés január első napjaiban elindult. Idén a Bükk Maraton jubilál, a bajnoki trikókat a hazai szövetség pedig a Mátra Maratonon osztja ki. Tovább olvasom...

Bükk Maraton Rövid túra

Merida Túra Kölcsönkerékpáron - A bringatúrás utazásunkat megkönnyítettük azzal, hogy nem magunknak cipeltük a kerékpárjainkat, hanem a helyi kerékpárkölcsönzőből szereztünk egy-egy Merida montit. A 2010-es Bükk Maraton rövidtávját jártuk be, ami akár amatőr versenyzésre, akár közepes erősségű kötetlen túrázásra is kitűnőnek bizonyult.Merida Túra Kölcsönkerékpáron - A bringatúrás utazásunkat megkönnyítettük azzal, hogy nem magunknak cipeltük a kerékpárjainkat, hanem a helyi kerékpárkölcsönzőből szereztünk egy-egy Merida montit. A 2010-es Bükk Maraton rövidtávját jártuk be, ami akár amatőr versenyzésre, akár közepes erősségű kötetlen túrázásra is kitűnőnek bizonyult. Tovább olvasom...

Bükk maraton - Buruczki és Dósa győzött a gyors és saras pályán

A 2009-es bükki versenyen felnőttek közt bajnokságot nyerő Buruczki Szilárd és Dósa Eszter idei győzelmével ért véget vasárnap délután a felsőtárkányi, jubileumi X. Sintesi Bike Bükk Maraton.A 2009-es bükki versenyen felnőttek közt bajnokságot nyerő Buruczki Szilárd és Dósa Eszter idei győzelmével ért véget vasárnap délután a felsőtárkányi, jubileumi X. Sintesi Bike Bükk Maraton. Tovább olvasom...

Augusztus elsején Bükk Maraton – új versenyközpont, új lehetőségek

Alig két hét múlva, új versenyközponttal, a felsőtárkányi Egeres-völgyi rajt-cél területtel – na és új lehetőséggekkel – rendezi a jubileumi Bükk Maratont Nagy Ádám és csapata. Az augusztus elsejei, 10 alkalommal, három távra kiírt viadal idén is a harmadik állomása a T-Mobile Top Maraton sorozatnak, mely a szilvásváradi és visegrádi viadalok után félidejénél tart.Alig két hét múlva, új versenyközponttal, a felsőtárkányi Egeres-völgyi rajt-cél területtel – na és új lehetőséggekkel – rendezi a jubileumi Bükk Maratont Nagy Ádám és csapata. Az augusztus elsejei, 10 alkalommal, három távra kiírt viadal idén is a harmadik állomása a T-Mobile Top Maraton sorozatnak, mely a szilvásváradi és visegrádi viadalok után félidejénél tart. Tovább olvasom...

Bükk Maraton tizedjére, ezúttal emlékezetből!

Jubileumi, 10. alkalommal rendezte meg az NSE a Bükk Maratont, hazánk egyik legjelentősebb hegyikerékpáros vesrenyét. A kerek évfordulót ünneplő versenyt új helyre költöztették, "új helyszín, új lehetőségek szolgennel", nos, ez bíztatóan hangott, hiszen a legnagyobb gond szerintem az itthoni maratonokkal épp a megújulás hiánya. Én is vagy féltucatszor végig csináltam már mindet, így nagy izgalamakat (sajnos) egyik sem jelent már. Persze az idei év eseményei (a kisfiam születése, más irányú terveim) mégis úgy hozták, hogy egész izgatottan vettem az irányt Eger felé.Jubileumi, 10. alkalommal rendezte meg az NSE a Bükk Maratont, hazánk egyik legjelentősebb hegyikerékpáros vesrenyét. A kerek évfordulót ünneplő versenyt új helyre költöztették, "új helyszín, új lehetőségek szolgennel", nos, ez bíztatóan hangott, hiszen a legnagyobb gond szerintem az itthoni maratonokkal épp a megújulás hiánya. Én is vagy féltucatszor végig csináltam már mindet, így nagy izgalamakat (sajnos) egyik sem jelent már. Persze az idei év eseményei (a kisfiam születése, más irányú terveim) mégis úgy hozták, hogy egész izgatottan vettem az irányt Eger felé. Tovább olvasom...

Hegyikerékpár: hét ország 1400 kerekesét várják a Bükk Maratonra

Vasárnap a felsőtárkányi Egeres-völgyből rajtol a jubileumi, X. Bükk Maraton mezőnye. A T-Mobile Top Maraton sorozat 3. állomásán is három táv közül lehet választani; a hét közepéig 7 országból mintegy 1400-an neveztek. A sorozatot félidőnél a tavalyi két összetett felnőtt győztes: Blazsó Márton és Dósa Eszter vezeti. Vasárnap a felsőtárkányi Egeres-völgyből rajtol a jubileumi, X. Bükk Maraton mezőnye. A T-Mobile Top Maraton sorozat 3. állomásán is három táv közül lehet választani; a hét közepéig 7 országból mintegy 1400-an neveztek. A sorozatot félidőnél a tavalyi két összetett felnőtt győztes: Blazsó Márton és Dósa Eszter vezeti.  Tovább olvasom...

2 0 0 9

Buruczki és Dósa húzhatta föl a bajnoki mezt a Bükkben

Eger mellett, Berva-völgyi rajttal és befutóval került sor a T-Mobile TOP Maraton sorozat harmadik állomására, a 9. Bükk Maratonra, melyen a 1516 nevezőből végül 1330-an vettek részt. A szervezők erre a viadalra hirdették meg a maraton szakág magyar bajnokságát. A férfiak hosszútávjának abszolút első helyezettje Buruczki Szilárd, a nők középtávjának abszolút győztese Dósa Eszter lett.Eger mellett, Berva-völgyi rajttal és befutóval került sor a T-Mobile TOP Maraton sorozat harmadik állomására, a 9. Bükk Maratonra, melyen a 1516 nevezőből végül 1330-an vettek részt. A szervezők erre a viadalra hirdették meg a maraton szakág magyar bajnokságát. A férfiak hosszútávjának abszolút első helyezettje Buruczki Szilárd, a nők középtávjának abszolút győztese Dósa Eszter lett. Tovább olvasom...

Pünkösdkor rajtol a T-Mobile TOP Maraton sorozat

A négy hazai legnagyobb mountain bike maraton főszervezője 2005-ben hozta létre a TOP Maraton sorozatot, mely idén a pünkösdi hétvégén veszi kezdetét. A sorozat népszerűsége évről-évre nő, tavaly már alkalmanként közel 1500-an neveztek az egyes állomásokra. A Caprine Maraton Szilvásvárad, az MVM Duna-, a Bükk- és a Mátra Maraton szervezői három távra írják ki a küzdelmeket.A négy hazai legnagyobb mountain bike maraton főszervezője 2005-ben hozta létre a TOP Maraton sorozatot, mely idén a pünkösdi hétvégén veszi kezdetét. A sorozat népszerűsége évről-évre nő, tavaly már alkalmanként közel 1500-an neveztek az egyes állomásokra. A Caprine Maraton Szilvásvárad, az MVM Duna-, a Bükk- és a Mátra Maraton szervezői három távra írják ki a küzdelmeket. Tovább olvasom...

Buruczki a magyar hegyikerékpár-bajnok

Eger mellett, Berva-völgyi rajttal és befutóval rendezték a T-Mobile TOP Maraton sorozat harmadik állomását, a 9. Bükk Maratont, melyen 1516 nevezőből 1330 versenyző indult el. A szervezők erre a viadalra hirdették meg a maraton szakág magyar bajnokságát. A férfiak hosszútávjának abszolút első helyezettje Buruczki Szilárd, a nők középtávjának abszolút győztese Dósa Eszter lett.Eger mellett, Berva-völgyi rajttal és befutóval rendezték a T-Mobile TOP Maraton sorozat harmadik állomását, a 9. Bükk Maratont, melyen 1516 nevezőből 1330 versenyző indult el. A szervezők erre a viadalra hirdették meg a maraton szakág magyar bajnokságát. A férfiak hosszútávjának abszolút első helyezettje Buruczki Szilárd, a nők középtávjának abszolút győztese Dósa Eszter lett. Tovább olvasom...

2 0 0 8

A Bükkben Buruczki és Módos ismételt

A T-Mobile TOP Maraton sorozat 3. állomásán ismét a Bükk emelkedőit ostromolták a hegyikerékpárosok. A Bükk Maraton férfi hosszútáv abszolút győztese az olimpiai tartalék Buruczki Szilárd lett, míg a női középtávé Módos Gabriella. Érdekességként: az első, szilvásváradi futam alkalmával szintén ők értek elsőként célba. A T-Mobile TOP Maraton sorozat 3. állomásán ismét a Bükk emelkedőit ostromolták a hegyikerékpárosok. A Bükk Maraton férfi hosszútáv abszolút győztese az olimpiai tartalék Buruczki Szilárd lett, míg a női középtávé Módos Gabriella. Érdekességként: az első, szilvásváradi futam alkalmával szintén ők értek elsőként célba. Tovább olvasom...

8. BÜKK MARATON

A T-Mobile TOP Maraton sorozat 3. állomásán ismét a Bükk emelkedőit ostromolták a hegyikerékpárosok. A Bükk Maraton férfi hosszútáv abszolút győztese az olimpiai tartalék Buruczki Szilárd lett, míg a női középtávé Módos Gabriella. Tovább olvasom...

2 0 0 7

Bükk Maraton – a főszervező szemével

Másfél hete sikeresen lezajlott a T-Mobile Top Maraton sorozat 3. állomása – mely a Groupama Mountain Bike Maraton Magyar Kupasorozat 4. fordulója is egyben – a Bükk Maraton az egri Berva–völgyben. Ezúttal a főszervező, Nagy Ádám nyilatkozik arról, hogy miként értékeli a verseny szervezését, hogyan látta belülről az eseményeket.Másfél hete sikeresen lezajlott a T-Mobile Top Maraton sorozat 3. állomása – mely a Groupama Mountain Bike Maraton Magyar Kupasorozat 4. fordulója is egyben – a Bükk Maraton az egri Berva–völgyben. Ezúttal a főszervező, Nagy Ádám nyilatkozik arról, hogy miként értékeli a verseny szervezését, hogyan látta belülről az eseményeket. Tovább olvasom...

Bükk maraton 2007

Teljesítettük a távot,beértünk a célba :) . Elmondhatjuk ezt magunkról megint vagy másfélezren akik ott voltak a Bükk maratonon.Teljesítettük a távot,beértünk a célba :) . Elmondhatjuk ezt magunkról megint vagy másfélezren akik ott voltak a Bükk maratonon. Tovább olvasom...

Bükk Maraton 2007.

Eredeti terv úgy szólt, hogy itatnak az elso frissítonél, aztán mennek bringázni (ok ezt kicsit másképp csinálják)

Gyors rajtszám átvétel, bringa összeszerelés, melegítés után beszólítás középtávra. És lám a második verseny, ahol az elit noket szólítják elore. Jó rajtolás után pár másodperccel már vagy 20-30 fiú került elénk. Az elso emelkedo kezdeti pár kilométere aszfalt úton vezetett, ahol számomra meglepetésként nem volt orületes tempó, így együtt mindenki nagy bolyban ért fel, tért át a murvás útra. Simon Emese nagyobb tempóval kezdett neki a kavicsos emelkedonek. Juhász Krisztit láttam még magam körül, így egy kicsit rákapcsoltam, Emesének azonban csak az egyenesekben láttam a hátát, majd ott sem. Tovább olvasom...

2 0 0 3

3. Mountainbike Bükk Maraton – Eger

Lehet, hogy a mountainbike fogja meghozni a várva várt extrém sportos áttörést? Az mindenesetre figyelemre méltó, hogy a 3. Bükk Maraton szombati rajtját több mint 1000 (!) bringás várta Egerben. Az indulókra pedig 50 és 100 km várt az erdei utakon. Volt tömeg, jó hangulat, sőt még magyar győzelmek is!Lehet, hogy a mountainbike fogja meghozni a várva várt extrém sportos áttörést? Az mindenesetre figyelemre méltó, hogy a 3. Bükk Maraton szombati rajtját több mint 1000 (!) bringás várta Egerben. Az indulókra pedig 50 és 100 km várt az erdei utakon. Volt tömeg, jó hangulat, sőt még magyar győzelmek is! Tovább olvasom...